Tuesday, January 07, 2014

FISKE STEAKHOUSE KERAMAT AU2




waaaaaa...dah terlalu lama x update blog ni...nasib baik x boleh besawang..klu boleh besawang, aku rase dah penuh dgn sawang blog aku ni...ahahhaha ok xpayah nk bebel panjang lebar, aku nak share dengan penggemar makanan western kat luar sana tu...


Korang pernah dengar x Fiske Steakhouse ni??? ok penah? haaa... x penah?? eekekekek...kepada yang penah dengar or dah pegi dah pun, xpayah la aku nak bebel2 kat korang lagi kan...ok pada yang xpenah dengar and x penah jejak kaki kat sini, i recomend uollss datang sini tuk try western food dia...

Kepada yang gemar asam pedas or satay, kat sini pun ada menyediakan makanan tu...cer tengok picture menu kat bawah ni..hiihiii..harga pun OK sangat kan?? :D


harga western food mmg sangat2 berpatutan..sebab ape aku cakap berpatutan?? sebab portion for every food, besar..dan puas makan..x tipu..food taste are superb!! x caya jugak!! hmmmm korang kene try sendiri..klu setakat nak pegi couple, bawak RM50 pun cukup jer... So tuk boipren2 or suami2 leh la bawak pasangan memasing tuk makan kat sini tanpa rasa takut duit banyak abis..hahahah


cer tengok harga dalam menu western Fiske ni..haaaa..affordable sgt kan? so why not korang bawak la mak, ayah, adik, kakak, abang, isteri, suami, anak..hahaha sesiapa je la yg hantu western tuk try food kat sini..sure nk repeat dtg lagi..



air buah pun sedap n paling penting glass besar hokkay...mmg puas sgt minum..aku try apple asam boi..hmmmm TERBAIK!! hahaahahha picture food aku n suami xdpt nak capture sbb anak buat hal..xleh duk dian n xleh diam mulutnya menjerit je kejenya..pening aku, sampaikan lupe nk amik gambar before makan..hahahah but next time kami akan datang lagi dan nak amik gambar food..hahahaa..

Sebelum datang sini, better uolls buat reservation..sbb??? haaaa sbb fiske ni x penah lengang dengan orang hokkay..waktu kami pegi tu pun, encik suami call kawan dia tuk buat reservation...sbb ape call kawan dia??? sbb kawan dia is adik pada owner fiske ni..hiihiii so senang nak kautim..hahaahh..

***aku share menu dengan korang..leh la korang buat kira2 sebelum nk datang sini kan..check poket dulu cukup x duit..hiihii

***gambar2 kat atas tu, aku amik dari MR.Google..hmmm just nk share dgn korang..after this, aku akan pastikan aku akan amik gambar food before makan..hahaha 

*** PALING BEST >> EVEN PENUH SESAK DENGAN PELAGGAN, MAKANAN DAN MINUMAM YG KITA ORDER, X PERLU TUNGGU LAMA SAMPAI KETIAK MENANGIS..SEBAB CREW YANG BEKERJA MMG SANGAT PANTAS..HAHAHA AKU PUAS HATI GILER2 DGN SERVIS!! TERBAEK!
Place: ☆ (sbb sentiasa pack dgn manusia..)
Price: 
Service: 
Food: 
Overall Rating: 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...